Welkom - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Juni 2009 | Nederland, Cuijk

Hoi, ik ben Laura de Kinkelder en ik ben 18 jaar. Zojuist heb ik eindexamen gymnasium gedaan en nu wacht ik op de uitslag. Na het behalen van mijn diploma wil ik politicologie en Europees en Internationaal recht gaan studeren aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Deze zomer ga ik mee met SIZA naar Zuid-Afrika. Ik wil erg graag mee, zeker nadat ik goede verhalen had gehoord van andere leden van de VN-jongerengroep. Ik wil de mensen in Zuid-Afrika graag helpen en ze leren kennen. Wanneer je een gewone reis maakt door het land zie je alleen kleine momenten. Tijdens onze reis zullen we verblijven in een Zuid-Afrikaans gastgezin, waardoor we hun echte leven van dichtbij meemaken. Deze reis wordt echt een geweldige ervaring.

• 09 Juni 2009 - 13:12

Elsbeth:

Hartstikke leuk!
    Ik blijf graag op de hoogte van alles.
    dikke kus