Dag 7: Brrr, koud - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag 7: Brrr, koud - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag 7: Brrr, koud

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Augustus 2009 | Nederland, Cuijk

Met de culturele activiteiten zijn we vandaag begonnen met een borduurwerkje van twee dansende mensen.

De inwoners van Tshidimbini hebben het erg koud vandaag. Het is namelijk onder de 20 graden. Alle kinderen op het SCOREveld dragen mutsen, handschoenen en dikke winterjassen, gecombineerd met een korte broek, dat dan weer wel.
Door de kou zijn er helaas wel een stuk minder kinderen dan voorgaande dagen. Dit maakt alles wel overzichtelijker.

Op het veld hebben we weer een netbaltraining gegeven. De meiden van het netbalteam wilden graag weten hoe oud ik was. Blijkbaar zijn ze hier in Afrika net zo slecht in het schatten van leeftijden als in Nederland, want ze dachten dat ik 12 was. Alsof een twaalfjarige naar Afrika reist voor vrijwilligerswerk!?! Mijn leeftijd was een grote geruststelling. Ik heb nu zelfs mijn eerste aanzoek binnen. De netbaltrainer wil graag met me trouwen. Gelukkig kwam toen de bal mijn kant op en hoefde ik niet te antwoorden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Laura

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 67187

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Sovjetuniereis

27 Juni 2015 - 12 Juli 2015

China lawschool

07 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

California dreaming

11 Augustus 2011 - 30 November 2011

Universitet i Agder

09 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Zomercursus in Cambridge

09 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Scoren in Zuid Afrika

Landen bezocht: