Dag 14: Go see a doctor. - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag 14: Go see a doctor. - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag 14: Go see a doctor.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 December 2009 | Nederland, Cuijk

Vandaag mocht Mandla weer een reis naar de dokter maken.

School begon redelijk normaal vandaag, maar na een paar lessen begon Jordy zich steeds zieker te voelen & belde Mandla om naar de huisarts te gaan. Gezien ik al sinds de eerste dag last heb van huiduitslag en dit steeds erger werd, besloot ik mee te gaan. Mark en Viena namen de lessen over. Ik dacht echter binnen twee uur weer terug te zijn.

Bij de apotheek ging alles redelijk vlug. De mevrouw had redelijk snel door welke spullen ik moest hebben voor mijn zonne-allergie. De dokter liet iets langer op zich wachten. Ze was twee uur te laat in haar praktijk en nam alle tijd voor haar patienten. Er waren maar drie mensen voor Jordy en toch duurde het anderhalf uur. De dokter wist echter niet wat hij had en gaf pillen tegen hoofdpijn, maagpijn en malaria.

Nu we dit eindelijk wisten, moesten we de pillen nog ophalen bij de apotheek. Dit bleek behoorlijk lastig. De eerste apotheek had de pillen niet en stuurde ons naar een tweede apotheek. Deze kende de pillen niet eens. Mandla kende gelukkig nog een derde apotheek. Eindelijk hadden we de pillen gevonden.