Dag1, 9 juli 2011: reis naar London - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag1, 9 juli 2011: reis naar London - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag1, 9 juli 2011: reis naar London

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Toegegeven, ik was eerder zonder ouders op reis, maar tijdens de reis naar Zuid-Afrika regelde Art alles. Deze keer moet ik overal zelf aan denken. Mijn ouders en broertjes brachten mij wel naar het vliegtuig en voordat ik ging, kreeg ik nog een cadeautje van Nick en Luc: chocolade en een puzzelboek. Gisteren vloog ik vanuit Weeze naar London Stansted. De vlucht zelf duurde slechts een uur, maar het wachten nam uren in beslag. Twee uur van te voren moest ik de bagage inleveren om er daarna achter te komen dat mijn vlucht ook nog een uur vertraging had, bumper.

Op London Stansted werd ik opgehaald door de eigenaren van de Bed
& Breakfast. Daar slaap ik voordat ik naar Cambridge ga. De kamer is miniatuur klein waar ze, hoe is het mogelijk, een douche in hebben geplaatst. Erg leuk is de poster van Harry Potter aan de muur. Voordat ik naar de film ga kijken, kijkt Harry naar mij terwijl ik slaap.

De B & B heeft erg veel gasten en in de keuken eet ik mijn English sandwiches with bacon and eggs samen met 3 Denen en een Italiaan. Het was een lange dag, maar wel erg gezellig.

  • 10 Juli 2011 - 15:23

    Elsbeth:

    Have fun! I miss you already.
    big hug and lots of kisses
    mum
    xxx

  • 10 Juli 2011 - 17:21

    Elma:

    Hoi Laura,
    balen, vertraging....
    Fijn dat Harry 's nachts over je waakt.
    Je kunt het slechter treffen.
    Begreep dat je zijn laatste film in Cambridge gaat zien?
    Heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst!
    Groeten,
    Elma

  • 11 Juli 2011 - 12:48

    Nanda En Esmee:

    Lieve lieve Laura,

    Wat jammer dat we je gemist hebben in Londen. We waren zaterdag de hele dag in de stad maar hebben je niet gezien. Zondag waren we in Oxford (naar het schijnt veel mooier en beter dan Cambridge). We vermaken ons hier prima, hopelijk jij ook. Ben je inmiddels in Cambridge (geheel zelfstandig) aangekomen? Have fun.

    xx

  • 11 Juli 2011 - 21:46

    Nicole:

    hallo laura

    zie dat je goed bent aangekomen in cambridge.
    hoop dat je het na je zin hebt en dat je studie je goed bevalt.
    heel veel plezier daar.
    groetjes nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 67176

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Sovjetuniereis

27 Juni 2015 - 12 Juli 2015

China lawschool

07 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

California dreaming

11 Augustus 2011 - 30 November 2011

Universitet i Agder

09 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Zomercursus in Cambridge

09 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Scoren in Zuid Afrika

Landen bezocht: