Nog een nachtje - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Nog een nachtje - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Juli 2013 | Nederland, Cuijk

Morgenvroeg vlieg ik naar de Verenigde Staten en volgens mijn ticket wordt het een kort vluchtje? vertrek om half 11 en aankomst om 12 uur. Daarna nog een overstap tot San Francisco.

Het plannen van de reis was zeker veel werk: niet alleen een vliegticket en inpakken, maar vooral het aanvragen van een visum. Hiervoor moest een ellenlange vragenlijst worden ingevuld, verklaringen van de bank en de universiteit. Al deze formulieren waren nodig voor een afspraak met het consulaat waar ook nog speciale pasfoto's voor nodig waren. Op het consulaat moest het visum betaald worden en werden de formulieren gecontroleerd. Binnen een half uur stond ik weer buiten en zou ik mijn paspoort met visum binnen drie dagen krijgen.

Morgen ga ik dus naar Berkeley. Eindelijk mooi weer! Ik ga er studeren: Law, politics and society en Immigration and Citizenship, maar ook zo veel mogelijk van het land proberen te zien.

• 06 Juli 2013 - 01:01

Trudy Peeters:

Hoi Laura

Ik ga je weer volgen. Wordt voor jou een spannende tijd. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt. Heel veel plezier daar. Ik wacht nieuwsgierig op je foto's en berichten. Succes.
    Groetjes Trudy Peeters

• 06 Juli 2013 - 14:59

Ome Marijn:

veel plezier en succes namens ons.groetjes marijn en lianne.

• 06 Juli 2013 - 22:33

Piet Smits:

Laura,

nog iets gezien/last gehad van crash zuid-koreaans vliegtuig?

Piet Smits.

• 11 Juli 2013 - 21:49

Nicole Cocu:

Hoi Laura

Alles goed in The States?
    Qua temperatuur ook goed uit te houden of is het afzien?
    Veel plezier daar en ik blijf je volgen.
    Groetjes Nicole