Nog een week - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Juli 2009 | Nederland, Cuijk

Over precies een week zit ik in het vliegtuig op weg naar Zuid-Afrika. Daarom ben ik nu bezig met de laatste voorbereidingen. Gisteren heb ik de laatste prik gehaald en heb ik een cadeautje gekocht voor mijn gastgezin. Het is echt een typisch Hollands pakketje geworden met een tulpenmok, drop, een klompje en drie schattige boerderijfiguurtjes. Daarnaast heb ik een springtouw, bellenblaas en stoepkrijt gekocht om spelletjes mee te spelen.

Ik ben heel erg benieuwd naar mijn gastgezin. Hoewel zij wel veel over ons weten, hebben ze ons niets verteld over de gastgezinnen. Naast de sportlessen gaan we ons ook verdiepen in de cultuur van Zuid-Afrika. Zo wordt er een bezoek gebracht aan het apartheidsmuseum en het Krugerpark. Het Krugerpark lijkt mij erg indrukwekkend. Het park is net zo groot als België en huist duizenden beschermde diersoorten. Met het gastgezin wordt er waarschijnlijk ook een kerkdienst bezocht, die een hele dag kan duren.

Ik zoek ook nog sponsoren voor de reis naar Afrika. Iedereen die dit project een warm hart toedraagt, kan een bijdrage storten op het volgende rekeningnummer:

--------------------------------------------------------------------------

Rekeningnummer:
Laura de Kinkelder
te Cuijk

Onder vermelding van:
SIZA + je eigen naam + Emailadres
Alle kleine beetjes helpen!
Als je je e-mailadres achterlaat kun je op de hoogte blijven van mijn verblijf in Afrika.