Dag 18: Knuffel! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag 18: Knuffel! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag 18: Knuffel!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 December 2009 | Nederland, Cuijk

Na een weekend in Kruger ben ik weer terug op school. Ik was blij de kinderen weer te zien en gelukkig waren zij ook blij mij te zien. De kinderen kwamen dolenthousiast aangerend en ze wilden graag allemaal een knuffel. Aan het eind van de les kregen de kinderen nog een 'high five'. Het is heel jammer dat ik over een week al weer naar huis moet.

Mark heeft de kinderen ook iets nieuws geleerd. Ze roepen nu 'Ajax olé, olé' en 'kakkerlakken'. Ze vinden het grappig, ook al hebben ze geen idee waar het overgaat. Intussen zijn er al vijf filmpjes gemaakt met kinderen die Mark nadoen. We gaan ze zeker aan de Thomogroep laten zien, gezien de meesten voor de kakkerlakken zijn.

Het is erg grappig om te zien dat de kinderen luisteren naar hun nieuwe namen. Een paar schattige kinderen hebben van mij een nieuwe naam gekregen. Een lief meisje met bolle wangen heet Appel. Een boefje uit grade 1, mijn lievelingetje, noem ik Duvel, Duivel. Ze denkt waarschijnlijk dat ik haar naam, Nduvho, verkeerd uitspreek. Er is ook een heel klein lichtbruin meisje, met een blanke moeder, die ik Mokka noem.
Het zijn echt schatjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Laura

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 67241

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Sovjetuniereis

27 Juni 2015 - 12 Juli 2015

China lawschool

07 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

California dreaming

11 Augustus 2011 - 30 November 2011

Universitet i Agder

09 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Zomercursus in Cambridge

09 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Scoren in Zuid Afrika

Landen bezocht: