Weekend - Reisverslag uit Tianjin, China van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Tianjin, China van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Juli 2015 | China, Tianjin

Het is weekend en de komende twee dagen zijn er geen colleges. Op zaterdag hadden we om 11 uur afgesproken met de studenten van de Nankai universiteit om meer van Tianjin te kunnen zien. Ze brachten ons naar het oudste gedeelte van de stad. Dit ziet er ook echt uit als China. Allemaal felle kleuren in plaats van dat saaie grijs. Hier was er tijd om souvenirs te kopen en foto's te maken.

'S avonds stond er een boottocht op het programma. John, onze programmacoördinator, had zijn moeder en dochtertje, een schattig meisje van 2, ook meegenomen. Het tijdstip voor de boottocht was perfect, terwijl wij langs voeren, gingen langzaam alle lichten aan.

Na de boottocht liet John ons nog Italy style Town zien, een paar straten in Tianjin die geïnspireerd zijn op Europa. We hebben toen gegeten bij een Duits restaurant. Heerlijk met schnitzels en braadworsten.

• 05 Juli 2015 - 11:50

Elsbeth:

Ben erg benieuwd naar die mooie foto's van het kleurrijke China.
    Fijne tijd nog daar!
    We horen de verhalen bij thuiskomst!

dikke kus

• 05 Juli 2015 - 22:18

Jack De Kinkelder:

Hoi Laura,

De laatste week begint zo dadelijk al weer voor jou.
    Heel veel plezier nog en geniet van al de bezienswaardigheden die China te bieden heeft.
    Volgens mij kun je straks terugzien op een bijzondere ervaring.

Groetjes
    Jack

• 07 Juli 2015 - 00:25

Nicole Cocu:

Hoi Laura

Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt in China, ben erg benieuwd naar de foto,s.
    Ben je ook al bij de Chinese muur geweest?
    Veel plezier nog de aankomende week en succes met je colleges.

groetjes Nicole