Bericht uit Cambridge - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Bericht uit Cambridge - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Bericht uit Cambridge

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is een hele tijd geleden dat ik voor mijn zomercursus literatuur in Cambridge was, maar toch nog een berichtje. Tijdens mijn verblijf volgde ik vier vakken. Voor twee van die vakken ( 'The Canterbury tales' en 'Shakespearean justice' ) heb ik een essay geschreven dat door de leraar beoordeeld wordt. En deze week heb ik eindelijk mijn resultaten gekregen. Gezien de twee weken in Cambridge vol zaten met leuke activiteiten ben ik erg blij met het resultaat. In Cambridge geven ze letters en klasses. De hoogste letter is A. De laagste voldoende is D. Dan zijn er vier klasses I, II:i, II:ii en III.
Voor beide essays heb ik een B gekregen, klasse II:ii. Wat wel jammer is, is dat ik slechts een paar puntjes tekort kwam voor een hogere klasse. Toch ben ik erg trots op het resultaat.

  • 26 Oktober 2011 - 19:34

    Piet En Anita:

    proficiat, zo'n beoordeling hebben wij nooit gehad.........nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
    ook groeten aan jack en elsbth.

    Piet en anita.

  • 26 Oktober 2011 - 21:44

    Ome Marijn :

    toch weer goed gedaan laura ik ben trots op je veel plezier met papa en mama.gr ome marijn

  • 27 Oktober 2011 - 07:53

    Hans:

    Laura,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heel veel plezier samen met je ouders en geniet er van!!

    Groetjes,

    Hans

  • 27 Oktober 2011 - 08:19

    Elma:

    goed gedaan! enne.....goed is goed genoeg!
    groeten Elma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 67188

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Sovjetuniereis

27 Juni 2015 - 12 Juli 2015

China lawschool

07 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

California dreaming

11 Augustus 2011 - 30 November 2011

Universitet i Agder

09 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Zomercursus in Cambridge

09 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Scoren in Zuid Afrika

Landen bezocht: