Bericht uit Cambridge - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Bericht uit Cambridge - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Bericht uit Cambridge

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is een hele tijd geleden dat ik voor mijn zomercursus literatuur in Cambridge was, maar toch nog een berichtje. Tijdens mijn verblijf volgde ik vier vakken. Voor twee van die vakken ( 'The Canterbury tales' en 'Shakespearean justice' ) heb ik een essay geschreven dat door de leraar beoordeeld wordt. En deze week heb ik eindelijk mijn resultaten gekregen. Gezien de twee weken in Cambridge vol zaten met leuke activiteiten ben ik erg blij met het resultaat. In Cambridge geven ze letters en klasses. De hoogste letter is A. De laagste voldoende is D. Dan zijn er vier klasses I, II:i, II:ii en III.
Voor beide essays heb ik een B gekregen, klasse II:ii. Wat wel jammer is, is dat ik slechts een paar puntjes tekort kwam voor een hogere klasse. Toch ben ik erg trots op het resultaat.

• 26 Oktober 2011 - 19:34

Piet En Anita:

proficiat, zo'n beoordeling hebben wij nooit gehad.........nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
    ook groeten aan jack en elsbth.

Piet en anita.

• 26 Oktober 2011 - 21:44

Ome Marijn :

toch weer goed gedaan laura ik ben trots op je veel plezier met papa en mama.gr ome marijn

• 27 Oktober 2011 - 07:53

Hans:

Laura,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heel veel plezier samen met je ouders en geniet er van!!

Groetjes,

Hans

• 27 Oktober 2011 - 08:19

Elma:

goed gedaan! enne.....goed is goed genoeg!
    groeten Elma