Dag 13, 21 juli: essays - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag 13, 21 juli: essays - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag 13, 21 juli: essays

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Vandaag was ik echt anti-sociaal bezig. Naast de lessen was ik de hele dag in de computerkamer om mijn essays op tijd af te hebben. Voor het ontbijt, tijdens de lunch, voor het avondeten en natuurlijk na het avondeten. De rest schrijft geen essays, waardoor ik helemaal alleen ben. Als inspiratie besloot ik mijn Shakespearekoekje op te eten. Hoop dat het heeft geholpen. Het is echt frusterend. De rest hangt nu in de kroeg, terwijl ik mijn essay schrijf. Niet dat ik van de kroeg houd, maar toch.
Daarnaast heb ik een ontzettende writersblock. Ik heb voor mijn tweede essay exact 84 woorden op papier staan en het moeten er minstens 2000 worden. Ik sta morgen maar extra vroeg op.

Morgen is het belangrijkste gedeelte van mijn zomer in Cambridge al weer afgelopen. Ik heb dan mijn laatste lessen, snik. Gelukkig is er ook een afscheidsdiner en krijg ik mijn certificaat.

• 23 Juli 2011 - 07:49

Jack:

Hoi Laura,

Ik begrijp dat je op dit moment (zaterdag 9.45 uur) aan het schrijven bent voor je tweede essay. Ik vertrouw er op dat dit je ook gaat lukken. Succes en tot morgenavond.
    Veel plezier bij het afscheidsdiner vanavond!

Groetjes,
    Jack