10 dagen tot mijn nieuwe reis - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu 10 dagen tot mijn nieuwe reis - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

10 dagen tot mijn nieuwe reis

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 Juni 2015 | Nederland, Cuijk

Over 10 dagen staat mijn volgende verre reis op het programma: 2 weken naar China. Elk jaar organiseert CBL International, law schools op verschillende plekken in de wereld, waaronder in China. De law school waar ik me voor heb aangemeld is in Beijing en Tianjin. Naast het Chinese rechtssysteem zal er ook aandacht worden gegeven aan de Chinese taal en cultuur, zo krijgen we kalligrafieles.

Het leukste aan de reis zullen de excursies worden. Er staat een bezoek aan de verboden stad en het keizerlijk paleis op het programma. Daarnaast gaan we naar de Chinese muur.

Het nadeel van zo'n verre reis is dat ik weer erg lang zal moeten vliegen. Zaterdag om 3 uur 's middags vlieg ik met een tussenstop in Dubai en zondags land ik pas rond 6 uur 's avonds in China. Op de heenweg is de tussenstop slechts 4 uur, maar op de terugweg ben ik 10 uur op Dubai AirPort. Ik zie toch altijd een beetje op tegen het vliegen.

• 27 Juni 2015 - 09:47

Elsbeth:

Lieverd, een heel goede reis gewenst. Kom terug met mooie prachtige verhalen. Succes met het studieprogramma. Ik hoop dat het een mooie en zeer interessante ervaring wordt.
    Geniet vooral.

Liefs en een dikke kus