Dag 10: evalueren - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Dag 10: evalueren - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Dag 10: evalueren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 September 2009 | Nederland, Cuijk

We zijn nu exact een week in Tshidimbini, dus is het tijd om ons verblijf te evalueren. Waar dit gaat plaatsvinden is vooralsnog een verrassing. Er is ons wel verteld dat we onze zwemkleren mee moesten nemen. Onze reis leidde ons naar de warmwaterbronnen van Zuid-Afrika. In het park zijn kleine baden aangelegd met het water uit deze bronnen. Echt een goede plaats voor een evaluatie. Het water was heerlijk, maar het kreeg Veina niet zo ver om ook het bad in te gaan. Zij gaf haar verhaal vanaf de zijlijn.

De warmwaterbronnen waren niet het enige van Afrika dat Mandla ons wilde laten zien. We brachten ook een bezoek aan de Bao bab tree, de grootste boom ter wereld. Weer eens wat anders dan die boompjes uit de Zuring.

's Avonds was er een feestje bij het huis van Mariëlle. Haar school had gebeld om te vertellen dat ze was geslaagd. Dit was uiteraard een feestje waard. De familie had gezorgd voor een kleine barbeque en chips. De muziek stond aan en we hadden een geweldige tijd.