Weekend met mamma en pappa - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Weekend met mamma en pappa - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Weekend met mamma en pappa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Oktober 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Vraag me niet waarom, maar in alle drie de reizen die ik hier heb vast gelegd, deden er zich cameraproblemen voor. In Zuid-Afrika raakte Marielle veel van onze foto's kwijt door ze per ongeluk te wissen en in Cambridge was ik bijna mijn camera kwijt.

Woensdag waren pappa en mamma aangekomen en op donderdag hebben we mijn verjaardag gevierd. Gelukkig voor mij vlogen ze niet meteen terug naar Nederland, maar bleven ze ook nog vrijdag en zaterdag. Vrijdag was voor hen een luidagje. Ik had tot 2 uur een soundworksshop en daarna zouden ze gezellig bij mij komen eten en niets doen. We hebben Noorse visburgers gegeten.

Zaterdag hebben we een boottochtje langs de kust gemaakt, zodat mijn ouders ook wat van de omgeving van Noorwegen zouden zien. Zoals verwacht, vonden ze het prachtig. Pappa maakte vele foto's van de omgeving en van mij en mamma, maar bij het terugkijken, bleken de foto's te zijn beschadigd. Na lang zoeken hebben we nog steeds niet de oorzaak gevonden voor de kuren van mijn camera. Hierdoor kan ik het verzoek tot meer foto's niet honoreren. Sorry, hiervoor.

  • 31 Oktober 2011 - 15:50

    Elsbeth:

    Hoi meis,
    Helaas zijn we al weer thuis, Noorwegen is echt prachtig!
    En de mensen zo vriendelijk en gemoedelijk.
    Je zit er goed! Die ene foto, prachtig?!
    Nou voor een gedeelte dan hihi.
    succes de laatste weken met je tentamens en tot gauw. liefs xxx

  • 31 Oktober 2011 - 19:28

    Elma:

    de foto's die je hebt zijn in ieder geval leuk! Echt wel 'familie' !
    fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
    groeten,
    Elma

  • 31 Oktober 2011 - 22:54

    Ome Marijn :

    ik hoor dat het wel gezellig was met papa en mama aleen zonde van je fotos. gr marijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kristiansand

Universitet i Agder

Recente Reisverslagen:

25 November 2011

24 november: Beat nite

16 November 2011

Week 46: tentamens, winter, enz.

08 November 2011

Het geluid

06 November 2011

Week 44: Dutch Delight

31 Oktober 2011

Weekend met mamma en pappa
Laura

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 67211

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Sovjetuniereis

27 Juni 2015 - 12 Juli 2015

China lawschool

07 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

California dreaming

11 Augustus 2011 - 30 November 2011

Universitet i Agder

09 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Zomercursus in Cambridge

09 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Scoren in Zuid Afrika

Landen bezocht: