Welkom - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Laura Kinkelder - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Augustus 2011 | Nederland, Cuijk

Morgen vertrek ik voor ruim vier maanden naar Noorwegen. In Kristiansand ga ik studeren aan de universitetet i Agder. Voordat ik weg ga, is er natuurlijk nog veel te doen. Zo ben ik gisteren op geweest voor mijn rijexamen en ik heb het gehaald! Dus geen rijlessen meer als ik terug kom. Wat een opluchting.

Daarnaast moet ik nu heel veel kopen. In Noorwegen is alles zeker 2 keer zo duur als hier, waardoor ik nu een grote voorraad shampoo en dergelijke heb ingeslagen.

Ook is vandaag de dag om iedereen gedag te zeggen. Nog bellen met mijn tante, op bezoek bij oma en nog een afscheidslunch met pappa en mamma. Samen met hen ging ik naar Nijmegen om gezellig te lunchen.

Alsof dat al niet genoeg is, heb ik ook nog een afspraak met een mevrouw van de Gelderlander over een project van de gemeente 'Gast van de Raad', waarbij inwoners een kijkje mogen nemen bij de gemeenteraad.
Ik kan iedereen aanraden daar eens aan deel te nemen.

Vandaag maar vroeg naar bed, want morgen vertrekken we al om kwart voor acht naar Schiphol. Papa en Mama brengen mij morgen weg.

• 10 Augustus 2011 - 20:05

Ome Marijn :

proficiaat met je rijbewijs

• 10 Augustus 2011 - 20:48

Robert Smits:

Geloof dat Anita je al gebeld heeft. Maargoed, bij deze mijn berichtje ;).

Allereerst. Gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Heel veel plezier en succes in Noorwegen!! Geniet van de mooie tijd die je tegemoet gaat :D.

Groetjes van je neef, Robert

• 11 Augustus 2011 - 09:23

Hans:

Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!

Veel plezier in Noorwegen en geniet ervan.
    Het is erg leuk om al je enthousiaste reisverhalen te lezen.

Groetjes,

Hans

• 11 Augustus 2011 - 20:12

Elsbeth:

Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Ga nu heerlijk slapen, morgen een nieuwe dag met allerlei ontmoetingen en nieuwe ervaringen. Maak er iets moois van. Liefs ma X
    Ga ervoor

• 15 Augustus 2011 - 17:41

Trudy Peeters:

Hoi Laura
    Allereerst proficiat met je rijbewijs. daar ben je mooi vanaf. Sorry ik zie pas vandaag dat je weg bent en in Noorwegen zit. Ik had vakantie en de mails links laten liggen. Hardstikke goed dat je dit doet. Lijkt me ook een mooi land. Britt krijgt 26 augustus de uitreiking van de Master. Geniet en ik wacht met plezier op je reisverslagen. Groetjes